SFO og Klub

Efter endt skoletid tilbydes der SFO i de lokaler, der også undervises i. Vi benytter os af både faglokaler som hjemkundskab og idrætshal, samt klasselokaler.

Der tilbydes både SFO for 0.-3. klasse og klub 4.-10. klasse. SFO og klub er et struktureret fritidstilbud, hvor der dagligt tilbydes værksteder og aktiviteter, som altid tilpasses det enkelte barns behov.

Formålet med SFO-tilbuddet er, ud over at tilbyde pasning, at give børnene muligheder for at træne deres sociale kompetencer, kropslige bevidsthed og at udvikle kreative kompetencer. Dette gøres gennem lege og spil, idrætsaktiviteter både ude og inde, sansestimulerende værksteder, kreative værksteder og madlavning. Derudover trænes der færdigheder som at køre i bus og lave mad.

SFO