Mad på skolen

Borgerskolens Venner

For at sikre kantinens fortsatte drift er det nødvendigt at Borgerskolens Venner indsamler i omfanget af kr. 200.000. Vi mener, at vores kantine er rigtig vigtig for vores børns hverdag på Borgerskolen.

De får en god og sund kost, som er alfa og omega for en lang dag i skolen og ikke mindst en mulighed for at lære.
Især i de mindre klasser anbefaler vi, at børnene går i kantinen og køber enten 10-mad eller frokost.

Nogle børn skal udvikle sig i forhold til at blive mere modige og gøre flere ting selv, men også at prøve deres kræfter af med hensyn til at tælle mønter m.m. Alle elever på 6. årgang er på turnus i kantinen som hjælpere.

De store klasser har lov til at gå på Hovedgaden for at købe mad, men mange vælger alligevel kantinen som alternativ.

Som forældre er kantinen jo en kærkommen ven, når man har glemt at købe det rigtige ind til madpakken eller bare ikke lige har overskuddet den mandag hvor det hele løber løbsk.

Lukkedage i kantinen vil blive slået op på AULA og vores Facebookside