Klub Impulsen

Poppel Allé 10, 2630 Taastrup

Facebook: Klub Impulsen og Instagram: klubimpulsen

Leder: Søren Sadolin: soerensa@htk.dk

Impulsen ser vi som et vigtigt supplement til børnenes øvrige faste aktiviteter. Her har man mulighed for at deltage i mange forskellige aktiviteter. Vi vil give børn og unge ansvar og medindflydelse. Vi vil skabe et fristed, hvor alle har det rart og behandler hinanden med respekt. Vi arbejder på at udvikle børnenes selvværd og ansvar for deres egne handlinger.

Aktiviteter

Af de mange aktiviteter du kan være med til at foreslå og planlægge er bl.a. krea-værksted, rollespil, leg og sport, fodbold, parkour, E-sport, IT/PC, svømning, Teater, musik, band og elektronisk musik

Der er en cafe, hvor du hver dag kan købe lidt, brød, grød, guf m.m.

Vi tager på mange ture, på koloni og ”Vilde Vulkaner”.

Vi holder overnatninger med forskellige temaer, som I selv kan foreslå. F.eks. Pigeparty, krea-aften, og LAN party

Fritidsklubben: Åbningstider mandag – torsdag kl. 1430 – 1800 samt fredag kl. 1330 – 1700

Klubben følger de kommunale skolers ferie.
I ferierne har klubben åben mandag – torsdag kl. 1000 – 1800 samt fredag kl. 1000 - 1700

Juniorklubben: er et tilbud i forlængelse af dagklubben. Formålet er at få en mere glidende overgang mellem det at gå i dagklub og ungdomsklub. Juniorklubben i Impulsen er for drenge og piger i 6. og 7. klasse.
Åbningstid i juniorklubben: mandag - torsdag – kl. 1500-2100

Ungdomsklubben: er et tilbud for medlemmer fra 8. klasse til og med 18 år.
Åbningstid i ungdomsklubben: mandag – torsdag kl. 1800 – 2200

Forældresamarbejde: Vi har en tæt forældrekontakt i dagligdagen, personligt, via telefon eller via e-mail, samt ved forældremøder og arrangementer. Impulsen har ligeledes en forældrebestyrelse.

Personale:
I Impulsen er vi 15 ansatte i varierende timetal og en studerende.

Forældrebetaling:
Betaling sker direkte til Høje-Taastrup kommune og kan tilmeldes PBS. Betaling udgør kr. 625,00 pr. måned for dagklub (takst 2019). Juli og august er betalingsfri måneder.
Oplysning om friplads kan fås ved henvendelse til pladsanvisningen i Høje-Taastrup Kommune.

Impulsen          Impulsen ronja